Wie zijn wij?

1815 LB  Alkmaar

Telefoon: 06-54754353
KvK-nummer: 39092824
ING Bank: IBAN: NL66 INGB 0008 1874 75 t.a.v. Stichting Beatlesfanclub Nederland

E-mailadres: ron.bulters@beatlesfanclub.nl

Het Team

Bestuur:

• Ron Bulters  – Voorzitter
  • Tim op het Broek – Organisatie Evenementen en Activiteiten
  • Paul van Riet – Redacteur Recensies en Achtergrondverhalen

Tevens levert het bestuur inhoudelijke bijdrage aan deze website.

• Bertus Elzenaar – Erevoorzitter

Webmaster:

Ramón Dorenbos

STICHTING BEATLESFANCLUB NEDERLAND:

De Stichting Beatlesfanclub Nederland, onder wier verantwoordelijkheid deze site wordt onderhouden, is een initiatief van Bertus Elzenaar, Matthieu van Winsen en Ed van der Es. De stichting is op 10 januari 2006 opgericht en onderaan deze pagina vindt u de statuten.

Op 22 oktober 1999 is Bertus Elzenaar, die in de jaren zeventig en tachtig een grote rol heeft gespeeld bij de (Vereniging) Nederlandse Beatlesfanclub, op internet gestart met een Nederlandstalige website die dagelijks nieuws brengt over The Beatles en hun individuele leden John Lennon, Paul McCartney, George Harrison en Ringo Starr. Uit het netwerk van mensen die al eerder bij Beatlesfanclubs betrokken waren en uit actieve fans die zich aanmeldden, werd tussen 1999 en 2009 een enthousiast team van medewerkers samengesteld. Evelien van Ruitenbeek, zijn partner speelde hier een grote rol in. Zij was niet alleen de partner van Bertus maar tevens webmaster en bestuurslid van de fanclub.

In november 2016 heeft Bertus Elzenaar het voorzitterschap overgedragen aan Ron Bulters.

Met de domeinnaam www.beatlesfanclub.nl, een geschenk van Har van Fulpen, de voorzitter van de allereerste Nederlandse Beatlesfanclub, werd op 10 november 2003 — precies veertig jaar nadat Har van Fulpen de Beatles Fanclub in Nederland oprichtte — de stap gezet naar een professionele aanpak, met een organisatie die geheel uit vrijwilligers bestaat.

Het redactieteam van Beatlesfanclub.nl zorgt voor een dagelijkse stroom nieuws, cd-, dvd- en boekrecensies en achtergrondverhalen over belangrijkste popgroep uit de geschiedenis van de populaire muziek. Ook is er een databank opgezet waarin alle mogelijke informatie met betrekking tot het oeuvre van The Beatles bijeen is gebracht, die voortdurend wordt uitgebreid met feiten en cijfers.

Statuten Beatles Fanlcub Nederland: